Nieuwe ledenbijeenkomst

Beste liberaal,

Je bent onlangs lid geworden van de VVD. Van harte welkom! Leuk dat je je bij ons grote netwerk aansluit.

Er zijn veel redenen om lid te worden. Je hebt stemrecht en inspraak in de kieslijst en het partijprogramma. Daarnaast kan je workshops en cursussen volgen en tijdens netwerk- en informatiebijeenkomsten van fractieleden en wethouders vernemen hoe het gaat in Breda.

Ook organiseren we uitjes, die niet alleen interessant maar ook gezellig zijn.

Op zondag 14 januari om 14.30 uur staat een kennismaking gepland speciaal voor nieuwe leden. Sven Planken, raadslid en campagneleider laat jullie de fractiekamer zien en geeft daar uitleg wat de VVD doet, waar we voor staan en jullie kunnen ook vragen stellen. Het is een informele rondleiding,waar je ook andere nieuwe leden ontmoet. Na die kennismaking kunnen jullie samen naar de Nieuwjaarsborrel gaan waar je nog meer leden kunt ontmoeten.

Het belooft een gezellige dag te worden. We hopen dat je ook komt. En je kan ook een introduce meenemen.

Wil je meer? We zoeken altijd vrijwilligers die op bijeenkomsten gastheer willen zijn, mensen die willen helpen bij een van de vrijwilligersactiviteiten bij sportevenementen of mensen die actief willen zijn in de campagne door te flyeren.

Op de website breda.vvd.nl vind je meer informatie over alle activiteiten.

Tot ziens!

Met liberale groet,

Kim Hendrikx

namens het Bestuur VVD Breda

Ps Volg je ons al op facebook, twitter of instagram?