De training liberalisme: introductie & de praktijk

Altijd meer willen weten over het liberalisme?

Neem dan deel aan de training die VVD Breda organiseert op zaterdag 16 februari a.s. De training bestaat uit twee delen:

Liberalisme, een introductie (10.00 - 12.30 uur)

In de training ‘liberalisme: een introductie’ ligt het accent op kennismaking met de partij (organisatie) en het verkennen van de liberale waarden. Zo krijg je een goed beeld van de partij en haar beginselen en kun je het liberalisme beter uitdragen.

Liberalisme, de praktijk (13.30 - 16.00 uur)

In de training ‘liberalisme: de praktijk’ leer je hoe je de liberale uitgangspunten kunt toepassen in de dagelijkse praktijk. Op welke manier spreek je de kiezer aan met een liberaal verhaal?

Doelgroep: De training is bedoeld voor ieder lid van de VVD, met of zonder politieke aspiratie.

Locatie: De training vindt plaats in het centrum, in de fractiekamer van de VVD in het oude stadhuis van Breda. De ingang is aan de achterkant van het oude stadhuis en het adres is:

Stadserf 1, Breda

Dit adres is te bereiken door het poortje in te gaan op de Sint Annastraat tussen huisnr. 19 en 21. Als je dit poortje uitkomt, loop je alsmaar recht door en loop je vanzelf tegen de toegangsdeur aan van het gebouw waar de fractiekamers zijn. Daar kun je op  de bel drukken die uitkomt bij de VVD-fractiekamer.

Parkeren is hier helaas niet mogelijk! Het beste kun je parkeren op de parkeerterreinen Beyerd- Vlaszak of Gasthuisvelden (ca. 6 minuten lopen van Stadserf 1) of in een van de parkeergarages. Het Stadhuis is op tien minuten loopafstand van het station Breda.

Docent: trainer van de Haya van Somerenstichting Jacques Suurmond uit Oostburg, Zeeuws-Vlaanderen (https://nl.wikipedia.org/wiki/Jacques_Suurmond).

Kosten: € 25,00 p.p. voor beide trainingen inclusief een eenvoudige broodjeslunch. Het is eventueel ook mogelijk om alleen één van beide dagdelen te volgen. De kosten zijn dan €10,00 p.p. exclusief lunch.

Betaling geschiedt vooraf, hierover ontvang je nog informatie in de bevestigingsmail.

Inschrijven kan voor vrijdag 8 februari per email bij b.v.witteloostuyn@vvd-breda.nl

Wacht niet te lang, er is maar plek voor 20 personen (minimum 10 personen).