Daan Quaars

Daan is een echte Bredanaar en woont samen met Mirjam en is vader van 3 kinderen, Job, Noud en Frederieke.

Na een carrière bij de overheid is Daan sinds 2016 werkzaam voor het Havenbedrijf Moerdijk waar hij de public affairs verzorgt. Met name de infrastructurele ontwikkelingen en de veranderingen die de IT met zich meebrengt in de havenwereld zijn belangrijke onderwerpen waar hij mee bezig is. Daan is ambitieus en goed in het aanpakken van strategische processen , maar zeker ook het oplossen van problemen. Iets wat in de lokale politiek een onmisbare eigenschap is.

Daan heeft ruime ervaring in de Bredase politiek en ook inhoudelijk heeft hij een veelzijdigheid aan onderwerpen in portefeuille gehad. Hij is een echte verbinder en kan boven de partijen staan om ervoor te zorgen dat het probleem wordt opgelost. Met name het creëren van draagvlak is hierbij essentieel.

Op dit moment is Daan vice-fractievoorzitter van de VVD Breda en tevens is hij plaatsvervangend Raadsvoorzitter.

Portefeuilles: NAC, Organisatie, Wijkaanpak, Ruimtelijke Ordening, Grensoverschrijdende samenwerking en Regio.

Tel.: 06 14 77 99 35