Carla Kranenborg-van Eerd

Carla is de voormalige vicevoorzitter van de VVD in Breda en heeft enige tijd gefunctioneerd als waarnemend voorzitter voor de partij in Breda.

Ze is werkzaam als senior adviseur bij het Hoogwaterbeschermingsprogramma, het grootste programma op het gebied van waterveiligheid in de komende decennia. Hierin versterken de waterschappen en het Rijk gezamenlijk de primaire keringen.

Carla staat voor de kracht van mensen en wil hen niet alleen verantwoordelijkheid geven, maar vooral de ruimte bieden hun verantwoordelijkheid te nemen en initiatieven te ontplooien.

Carla verhuisde 12 jaar geleden vanuit een klein dorpje in Limburg naar Breda om te studeren. Inmiddels is ze verknocht aan ons Breda. De faciliteiten en uitstraling van een grote stad, gecombineerd met de charme en gemoedelijkheid die zij gewend was, maakten dat Carla zich meteen thuis voelde in Breda en niet meer is weggegaan. Samen met haar man en dochter geniet Carla elke dag weer van alles dat onze stad te bieden heeft.

In haar vrije tijd bakt Carla graag, gaat ze shoppen en sporten en is ze verslaafd aan series zoals Homeland, House of Cards en Suits. Toch is na politiek reizen haar grootste hobby. Hierover zegt ze zelf: "Er is zoveel te zien op deze wereld, prachtige plekken, maar vooral geweldige mensen. De reizen die ik heb gemaakt, hebben me in vele opzichten verrijkt. Al die herinneringen en ervaringen rijker, weet ik als ik de toren van de Grote Kerk zie: ik ben weer thuis. En uiteindelijk is dat toch de mooiste plek."

Portefeuilles: Burgerzaken, Financiƫn, Innovatief Bestuur, mobiliteit, Vastgoedbeheer en Vastgoedontwikkeling.

Tel.: 06 49 38 66 75