Raymond Kouwenberg

Raymond is een nieuwkomer binnen de fractie. Hij is een geboren ondernemer en is actief in verschillende segmenten. Zo heeft hij een schoonmaakbedrijf met meer dan 70 werknemers en een studie- en huiswerkbegeleiding.

Daarnaast heeft hij meerdere bedrijven opgezet, al tijdens zijn studie Civiele Techniek. Eerder was hij ook projectleider en beleidsmedewerker bij verschillende gemeenten en ingenieursbureaus. Raymond is (bestuurs)lid van veel verschillende ondernemersverenigingen en businessclubs die Breda rijk is. Je treft hem aan bij veel ondernemersactiviteiten en hij heeft een groot netwerk van ondernemers in Breda.

Raymond heeft altijd een combinatie gemaakt van verschillende werkvelden en –terreinen en kent daardoor de wisselwerking tussen ambtenaren, ondernemers en de politiek.

Raymond heeft vertrouwen in de kracht van Bredase ondernemers en inwoners. Het midden- en kleinbedrijf is de banenmotor van Breda. Daarom is het belangrijk om ondernemerschap in Breda te stimuleren, met als doel het creëren van banen. Raymond wil ondernemers meer ruimte geven en verbinden met de stad Breda. Raymond maakt zich hard voor het MKB, zzp’ers en kleinschalige initiatieven.

Raymond is getrouwd en heeft 3 kinderen.

Portefeuilles: Stedelijke ontwikkeling, Openbare ruimte, Economische zaken en Stedelijke ontwikkeling.

Tel.: 06 51 23 41 52