Stamppottendiner

Kom nu naar het VVD Breda Stampotten Diner met Ed Nijpels, Onno Hoes en Thierry Aartsen!

Beste liberalen,

Graag nodigen wij u uit voor de eerste editie van het VVD Breda Stamppotten Diner op maandag 20 februari a.s. in Restaurant Den Boerenstamppot in Breda.  Het Stamppotten Diner combineert twee leuke zaken: lekker ouderwets eten en inspirerende sprekers. Tijdens deze avond zullen niemand minder dan Ed Nijpels, Onno Hoes en Thierry Aartsen spreken over de aankomende verkiezingen en hun visie op wat er moet gebeuren met Nederland. Daarnaast is het natuurlijk mogelijk om gezellig en informeel te tafelen met elkaar.

Het driegangendiner vindt plaatst in een Breda's fenomeen: Restaurant Den Boerenstamppot in de Schoolstraat in Breda. De avond begint om 19:00 en zal tot ongeveer 20:30 duren. Daarna is er natuurlijk nog een borrel op eigen gelegenheid bij Studio Dependance.

Kosten voor dit geweldige diner zijn €45,- p.p. Studenten betalen een gereduceerde prijs van €25,- (op vertoon van een studentenkaart). Voor deze prijs is eten en drinken inbegrepen. Alle opbrengsten van dit diner gaan, na aftrek van de kostprijs, naar de verkiezingscampagne om ervoor te zorgen dat de VVD de grootste partij van Breda, van Brabant en van Nederland zal blijven.

De avond staat open voor iedereen, VVD-lid of niet-lid, dus neem gerust iemand mee naar deze leuke en gezellige avond!

Sprekers tijdens het Stamppotten Diner zijn:

Ed Nijpels behoeft weinig introductie. Hij was onder andere minister, politiek leider van de VVD en burgemeester van Breda.

Onno Hoes is voorzitter van de VVD regio Zuid. Hiervoor was hij onder andere gedeputeerde in de provincie Noord-Brabant en burgemeester van Maastricht.

Thierry Aartsen is onze Brabantse kandidaat voor de Tweede Kamer en staat op plaats 46. Hij is nu fractievoorzitter van de VVD in de Bredase gemeenteraad.

Registreren voor het stamppotten diner kan door een e-mail te sturen naar stamppot@vvd-breda.nl

Met vriendelijke groet,

VVD Breda