Bezoek dansgezelschap "de Stilte"

Op woensdag 17 mei bieden we je de kans om kennis te maken met dansgezelschap de Stilte in Breda.

De Stilte richt zich speciaal op het ontwikkelen en uitvoeren van moderne dansproducties voor kinderen. Ze spelen honderden voorstellingen per jaar en zijn de best bezochte jeugdtheaterproducent van Nederland. Al meerdere keren is de Stilte uitgeroepen tot het meest internationaal bereisde dansgezelschap van het land.

Wil je kennis maken met dit bijzondere gezelschap, in Breda? Dat kan! Voor leden en vrienden van de VVD organiseren wij een leuke avond met een rondleiding en een bijzondere danspresentatie.

Het belooft een uniek bezoek te worden, u krijgt de kans om zowel op en achter het podium te kijken en met het bedrijf en de bedrijfsvoering kennis te maken.

19.00 uur – inloop met koffie en thee

19.15 uur – danspresentatie

19.25 uur – presentatIe de Stilte

19.35 uur – rondleiding

20.15 uur – presentatie bedrijfsvoering en bereik

20.30 uur – borrel

21.00 uur – einde avond

Aanmelden?

Leden en vrienden van de VVD zijn welkom en mogen een introducee meenemen. Aanmelden kan tot 10 mei via secretariaat@vvd-breda.nl

Kosten?

De Stilte vraagt de deelnemers ter plaatse een bijdrage te leveren aan de Geef me de 5!-actie in het kader van het Internationaal Stiltefestival. U krijgt de kans om 5 kaarten te kopen voor families die gebruik maken van de voedselbank. Op die manier zijn ook zij in staat het dansfestival in juni te bezoeken!

Vragen?

Als je vragen hebt, kan je mailen of bellen naar Gerda Rietveld via info@mevrouwjanssen.nl of 06 83 24 94 20.

We kijken uit naar veel belangstelling en een grote groep geïnteresseerden!

Hartelijke groeten,

Activiteitencommissie